Telekom Mobile a înregistrat 1,931 milioane de clienţi pe bază de abonament la sfârşitul primului trimestru din 2024, în creştere cu 4% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, menţinând tendinţa de creştere a bazei de abonaţi înca din anul 2020. Pentru aceeaşi perioadă, numărul total de clienţi a fost de 3,660 milioane, în scădere cu 9,9%, pe fondul reducerii bazei de utilizatori de cartele preplătite, conform unui comunicat de presă al companiei.
La 31 martie 2024, Telekom Romania Mobile a înregistrat venituri totale de 66,2 milioane de euro, în scădere cu 4,1% faţă de aceeaşi perioadă din 2023. Veniturile din servicii mobile au fost afectate de promoţiile de retenţie a clienţilor desfaşurate anterior şi de o scădere suplimentară cu 50% a taxelor de interconectare, implementată la începutul anului 2024. Alte tipuri de venit au fost în creştere în acest trimestru, reflectând vânzările crescute de telefoane.
EBITDA ajustată după leasing a fost de 2,8 milioane de Euro, în scădere cu 0,7 milioane de euro, faţă de acelaşi trimestru al anului trecut, în principal din cauza presiunii condiţiilor de piaţă.
Charalampos Mazarakis, CEO Telekom Romania Mobile: "Ne menţinem angajamentul de a oferi excelenţă în serviciile mobile şi în experienţa clienţilor, în funcţie de nevoile personale şi de afaceri ale acestora, cu un raport preţ-calitate foarte bun. Vom continua să extindem reţeaua 5G în oraşele mari ale României şi să îmbunătăţim performanţa reţelei 4G în toată ţara. Digitalizarea serviciilor şi accesul la cele mai bune oferte şi dispozitive mobile continuă să fie prioritatea noastră comercială".